پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 671
نویسنده : شاروم فرهنگ


آيا اخيرا فراموش مي کنيد دسته کليد خود را کجا گذاشته ايد؟ داخل اتاق ميشويد بدون اينکه بدانيد براي چه کاري به ان سمت ميرويد؟

آيا بعد از ريختن چاي در استکان قوري را در يخچال مي گذاريد؟ شماره تلفن منزل خود را فراموش مي کنيد ؟

نگران نباشيد! متخصصان معتقدند که استرس هاي روزمره تا حدي مغز انسان را تحت تاثير قرار مي دهند که کم حافظگي را به وجود مي آورد.

 

  برای مطالعه نظر روانشناسان برای روش موثر در بازسازی حافطه به ادامه  مطلب مراجعه بفرمایید . . .


:: موضوعات مرتبط: تناسب فکری و اندام , ,



بزودی . . .
نوشته شده در
بازدید : 519
نویسنده : شاروم فرهنگ

...

.............

.....................

..:: بزودی کتاب نمودار نقطه و رقم (P&F) ::..

.....................

.............

...


:: برچسب‌ها: کتاب , کتاب نمودار نقطه و رقم , P&F , Point & Figure ,



بازدید : 1576
نویسنده : شاروم فرهنگ

سری کتاب های رایگان برگرفته از مطالعات و تجربه های شخصی

( لطفاً این کتاب را نفروشید و به رایگان در اختیار همه قرار دهید )

 

عنوان کتاب :  تکنیکـال آنـالیز-جلد اول-نمودار شمعی ژاپنی

تعداد صفحات : 36 صفحه

نویسنده : شاروم فرهنگ (بر گرفته از مطالعات و تجربه های شخصی)

فرمت کتاب : PDF

حجم فایل : 1,100 KB

لینک دانلود : لطفا به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید . . .


:: موضوعات مرتبط: کتاب خانه الکترونیکی , ,



بازدید : 762
نویسنده : شاروم فرهنگ

نام کتاب : آشنایی مقدماتی با بازارهای مالی بورس - جلد اول

تعداد صفحات : 123

نویسنده : حامد خسروی

گرد آورنده : شاروم فرهنگ


فرمت کتاب : PDF

حجم فایل : 2,374 KB

 

لینک دانلود : به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید


 




:: موضوعات مرتبط: نبوغ مالی , بورس , ,



بازدید : 635
نویسنده : شاروم فرهنگ

1- مطمئن ترین راه برای ثروتمند شدن این است که کار موفقی رابرای خود طرح ریزی کنید و به مرحله اجرا درآورید . هیچکس با کار کردن برای دیگران ثروتمند نمی شود.


2-کافی است تنها ده درصد بهتر از رقبا باشید تا راه برای ثروتمند شدن شما هموارشود.

 

برای مطالعه کامل نکات به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید ...


:: موضوعات مرتبط: نبوغ مالی , نکات , ,



بازدید : 666
نویسنده : شاروم فرهنگ


نام کتاب : آشنایی مقدماتی  با بورس اوراق بهادار ایران - جلد اول

فرمت : PDF

زبان نوشتاری : پارسی

تعداد صفحات : 55 صفحه

سال نگارش : 1389

نویسنده : شاروم فرهنگ (گرد آورنده ) 

لینک دانلود : به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید ...


:: موضوعات مرتبط: نبوغ مالی , بورس , ,



بازدید : 558
نویسنده : شاروم فرهنگ

 

تحلیلگران اظهار می‌کنند که طلا ممکن است پیش از پایان سال جاری وضعیت پناهگاه مطمئن مالی را مجدد بازیابد؛ اگرچه سرمایه گذاران به دلیل همبستگی این فلز با دارایی‌های پرمخاطره باید همچنان در انتظار نوسان قیمت کوتاه مدت باشند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، طلا در ماههای اخیر که سرمایه گذاران به دلیل نگرانی نسبت به بحران بدهی منطقه یورو و کندی رشد اقتصادی جهانی به دنبال نقدینگی . . . ( به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید )


:: موضوعات مرتبط: اخبار اقتصادی , ,



سرنوشت يورو
نوشته شده در
بازدید : 956
نویسنده : شاروم فرهنگ

در پايان هفته گذشته رهبران 8 قدرت اقتصادي غربي در محل كمپ ديويد كه استراحتگاه رياست‌جهمور آمريكا است، جلسه‌اي برگزار كردند تا در مورد شرايط اقتصادي و سياسي جهان تصميم‌گيري كنند.

گروه جي -7 در سال 1975 ابتدا شامل شش كشور صنعتي تشكيل شد كه عبارت بودند از ايتاليا، انگلستان، آلمان، فرانسه، ژاپن و آمريكا (كانادا در سال 1976 به اين مجموعه پيوست) و در آن زمان حدود 40 درصد از توليد ملي جهان را در اختيار داشتند. پس از فروپاشي اتحاد جماهير شوروي، روسيه نيز در سال 1998به اين گروه دعوت شد و به اين ترتيب نام آن به جي -8 (8-G) تغيير يافت. تا قبل از بحران اقتصادي سال 2008 اين گروه در مقايسه با زمان تشكيل اجلاس اخير سال‌هاي بهتري را به خود ديده است. هم آمريكا . . . ( به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید )


:: موضوعات مرتبط: اخبار اقتصادی , ,



بازدید : 541
نویسنده : شاروم فرهنگ

پيش از اين نيز او سمت‌هايي درصندوق جهاني پول وكمپاني مديريت ‌هاروارد (نهادي كه دارايي‌هاي موسسه‌هاروارد را مديريت مي‌كند) بر عهده داشته است. وي در سال‌هاي 2009، 2010، و 2011 به عنوان يكي از 100 متفكر جهاني برتر در عرصه سياست خارجي شناخته شد. كتاب وي با عنوان «هنگامي كه بازارها با هم تلاقي مي‌كنند» از سوي موسسه‌هاي فايننشال تايمز و گلدمن ساكس عنوان برگزيده را از آن خود كرد و موسسه اكونوميست نيز در سال 2008 آن را به عنوان بهترين كتاب سال برگزيد... ( به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید )




بازدید : 767
نویسنده : شاروم فرهنگ

نخست‌وزیر پیشین مالزی تاکید کرد اگر فقط یونان از منطقه یورو خارج شود این مساله تاثیر چندانی بر بازارهای آسیایی نخواهد داشت. به گزارش فارس، ماهاتیر محمد در مصاحبه اختصاصی با شبکه بلومبرگ تصریح کرد: خروج یونان از منطقه یورو تاثیر چندانی بر کشورهای آسیایی و حوزه مدیترانه نخواهد داشت و خروج یونان می‌تواند موجب ارتقای قدرت رقابت کشورهای عضو یورو شود.


بر اساس این گزارش وی افزود: من فکر می‌کنم اگر فقط یونان از منطقه یورو خارج شود این مساله تاثیر چندانی بر بازارهای آسیایی نخواهد داشت. ماهاتیر محمد 86 ساله تازه‌ترین مقام سیاسی جهان است که درباره خروج یونان از منطقه یورو سخن گفته است.نگرانی‌ها نسبت به خروج یونان از منطقه یورو موجب کاهش 4 تریلیون دلاری ارزش سهام در بازارهای مالی بین‌المللی شده است. کریستین لاگارد رییس صندوق بین‌المللی پول نیز خروج یونان از منطقه یورو را یکی از گزینه‌های مدنظر اعلام کرده است. بر این اساس، ماهاتیر افزود: اگر یونان بار دیگر به سیستم دراخما باز گردد می‌تواند هزینه‌های خود را کاهش و قدرت رقابت این کشور را افزایش دهد. باید خروج یونان از منطقه یورو جدی گرفته شود. با وقوع بحران مالی جنوب شرق آسیا در سال 1998 میلادی بسیاری از سرمایه گذاران خارجی سرمایه‌های خود را از این کشورها خارج کردند و تایلند، اندونزی و کره‌جنوبی مجبور به دریافت کمک‌های مالی از صندوق بین‌المللی پول شدند. ارزش پول ملی کشورهای جنوب شرق آسیا در آن زمان به شدت کاهش یافت. ارزش رینگیت مالزی بیش از 89 درصد کاهش یافت.ماهاتیر محمد پنج دوره نخست‌وزیر مالزی بود و سال 2003 میلادی از قدرت کناره گیری کرد. وی در ادامه افزود: کاهش رشد اقتصادی آمریکا و اروپا بی‌شک به ضرر رشد اقتصادی مالزی نیز خواهد بود. مالزی بازارهای صادراتی مهم خود را از دست خواهد داد و این به ضرر صنایع بزرگ ما خواهد بود. کاهش رشد اقتصادی چین نیز طی ماه‌های اخیر به ضرر اقتصاد مالزی بوده است. رشد اقتصادی مالزی در سه ماه نخست امسال به کمتر از 7/4 درصد رسیده است. این رقم در سه ماه پایانی 2011 میلادی به بیش از 2/5 درصد رسیده است. رشد اقتصادی مالزی در سال 2011 میلادی به 1/5 درصد رسیده است و پیش‌بینی می‌شود این رقم امسال به 4 تا 5 درصد برسد.

 


:: موضوعات مرتبط: اخبار اقتصادی , ,



بازدید : 657
نویسنده : شاروم فرهنگ

مشكلات منطقه اروپا ديگر به عنوان بحران یا به عنوان موقعيتي بي‌ثبات كه سريعا بهبود مي‌يابد يا به سمت بدتر شدن حركت مي‌كند، تلقي نمي‌شود. بر عكس، انگار وضعیت مشکلات مذکور يك وضعيت عادي و معمولي است.

بايد به شهروندان، سرمايه‌گذاران و قانون‌‌گذاران نشان داده شود كه گلوله‌هاي جادويي وجود دارد كه مي‌توانند بيماري اروپا را به سرعت كشته و از بين ببرند. متقابلا و به‌رغم امكان خروج يونان، ‌منطقه اروپا در آستانه فروپاشي نخواهد بود. اتحاديه اروپا و پول رايج آن با هم خواهند بود؛ اما جاده‌اي . . . ( به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید )


:: موضوعات مرتبط: اخبار اقتصادی , ,



بازدید : 581
نویسنده : شاروم فرهنگ

خروج این نیروهای ناتو از افغانستان نگرانی های زیادی را نسبت به آینده سیاسی و اقتصادی افغانستان ایجاد کرده است.

این نگرانی ها ریشه در این واقعیت دارد که هم کشورهای غربی و هم دولت افغانستان در ایجاد ضمانت های لازم سیاسی و اقتصادی برای خودکفایی افغانستان با شکست مواجه شده اند.

تمرکز بیش از حد غربی ها بر پروژه های کوتاه مدت اقتصادی، رشد سرسام آور فساد اداری، فقدان یک نگاه استراتژیک و بلند مدت به مسئله توسعه، توجه ناچیز به ایجاد و تقویت زیرساخت های اقتصادی و افزایش فعالیت های غیر قانونی اقتصادی مانند قاچاق مواد مخدر، از عواملی هستند که نگرانی ها در مورد اقتصاد افغانستان پس از خروج نیروهای خارجی را افزایش می دهد.

 کاهش رشد اقتصادی

اخیرا بانک جهانی در گزارشی از کاهش ۵ تا ۶ درصدی در رشد اقتصادی افغانستان پس از خروج نیروهای خارجی خبر داد.

این کاهش، رشد اقتصادی کشور را به پایین ترین سطح آن در یک دهه گذشته خواهد رساند. براساس این گزارش یکی از دلایل اصلی کاهش رشد اقتصادی افغانستان پس از خروج نیروهای خارجی، کاهش مصارف داخلی خواهد بود.

تردیدی نیست که با خروج نیروهای خارجی از افغانستان کمک های آنها هم چنان ادامه خواهد یافت، اما واقعیت انکار ناپذیر این است که خروج نیروهای خارجی کاهش قابل ملاحظه ای در مصارف خارجی ها در اقتصاد داخلی افغانستان را در پی خواهد داشت.

نیروهای خارجی، در کنار کمک های مستقیم شان، میلیون ها دلار آمریکایی را از طریق خرید کالای افغانی اجناس و خدمات در بازارهای افغانستان تزریق می کنند.

این مصارف زمینه کاریابی ودرآمد را برای هزارها نفر در سراسر افغانستان فراهم کرده است و هزاران خانواده در افغانستان به صورت مستقیم و غیر مستقیم زندگی شان وابسته به همین مصارف است.

قطع این مصارف تقاضای داخلی را که مهم ترین عامل در رشد اقتصادی افغانستان در یک دهه گذشته به حساب می آید، کاهش خواهد داد.

از سوی دیگر با توجه به رشد بالای جمعیت در افغانستان، برای دست یافتن به اهداف توسعه اقتصادی و کاهش فقر میزان بالای رشد اقتصادی برای افغانستان لازمی است.

رشد جمعیت افغانستان سالانه ۲.۸ درصد است.

مطابق به ارزیابی های بانک جهانی، افغانستان سالانه حد اقل ۶ درصد رشد اقتصادی نیازمند است تا پس از خروج نیروهای خارجی بتواند با دو برابر کردن میزان درآمد سرانه، بر چالش های عظیم اقتصادی مانند بیکاری، فقر و مرگ و میر مادران و کودکان فایق آید.

اما آنطوری که پیش بینی شده، رشد اقتصادی افغانستان پس از سال ۲۰۱۴ تا سه درصد کاهش خواهد یافت و این سطح رشد نمی تواند پاسخ گوی مشکلات اقتصادی این کشور باشد و می تواند زمینه ساز یک رکود اقتصادی در افغانستان شود.

کاهش رشد اقتصادی به معنی کاهش درآمد دولت، کاهش سرمایه گذاری، افزایش بیکاری و فقر و کاهش سرمایه گذاری در زیرساخت های اقتصادی و پروژه های توسعه است.

 

فرار سرمایه

از همان اوایل که خروج نیروهای خارجی از افغانستان بر سر زبانها افتاد، ما شاهد واکنش سریع اقتصاد کشور به این خبر بودیم.

افزایش بی اعتمادی نسبت به آینده و تشویش از امنیت سرمایه گذاری ها، تاجران و سرمایه گذاران را در مورد خطراتی که متوجه سرمایه گذاری های شان است، نگران کرد.

هرچند افغانستان در سالهای گذشته در زمینه جذب سرمایه گذاری موفق نبوده اما با آنهم سرمایه گذاری در کشور در پی سقوط طالبان رشد قابل ملاحظه ای داشته است.

جذب سرمایه ها تا سال ۲۰۰۵ که شرایط امنیتی در افغانستان هنوز خوب بود، روند صعودی داشت ولی پس از ۲۰۰۵ و افزایش نا آرامی ها، اقتصاد این کشور یک جریان آرام فرار سرمایه از کشور را تجربه کرد.

حالا به نظر می رسد که با نزدیک شدن خروج نیروهای خارجی، روند فرار سرمایه سرعت بیشتری به خود بگیرد.

خروج نیروهای خارجی، نگرانی از تکرار جنگ های داخلی و سر درگمی روند مصالحه با طالبان، انگیزه های کافی برای فرار سرمایه از کشور را ایجاد کرده است.

گزارشها نشان می دهد که فقط در شش ماه سال گذشته میلادی بیشتر از ۲۰۰ میلیون دلار پول نقد از افغانستان بیرون شده است.

در کنار مشکل فرار سرمایه های پولی، فرار سرمایه های انسانی مشکل دیگری است که احتمال دارد پس از سال ۲۰۱۴ افزایش یابد. سرمایه انسانی که پیش نیاز یک جامعه توسعه یافته و مدرن به حساب می آید، نقش حساس و فوق العاده مهمی در فرآیند توسعه بازی می کند.

همین حالا هم فرار نیروی متخصص از افغانستان یک مشکل عمده است اما پس از سال ۲۰۱۴ این مشکل می تواند بسیار جدی تر شود. این احتمال وجود دارد که افغانستان پس از ۲۰۱۴ با کاهش متخصصان در همه زمینه ها به ویژه اقتصاد که موتور رشد کشور را به پیش می راند، مواجه شود.

مطابق ارزیابی های سازمان بین المللی مهاجرت، میزان متقاضیان پناهندگی افغان پس از انتشار خبر خروج نیروهای خارجی افزایش یافته است.

 

افزایش نگرانی ها در مورد مواد مخدر

نگرانی عمده دیگری که پس از خروج نیروهای نظامی خارجی نسبت به آینده افغانستان وجود دارد، رشد سرسام آور اقتصاد مواد مخدر است. مواد مخدر در کنار فقر، تروریسم و توسعه نیافتگی یکی از بزرگترین تهدیدها نسبت به سلامت اقتصادی و آینده کشور به حساب می آید.

هر چند بانک جهانی پیش بینی می کند که کشت مواد مخدر احتمالا در سطح کنونی خود باقی خواهدماند اما به نظر می رسد به دلیل نبود اراده سیاسی لازم و دست داشتن مقامات بلند پایه حکومت، طالبان و فرماندهان محلی در قاچاق مواد مخدر، خروج نیروهای خارجی فرصت مناسبی را برای افزایش کشت و قاچاق آن فراهم می سازد.

در یک دهه گذشته دولت افغانستان و جامعه جهانی در فقدان یک استراتیژی مشخص و کارآمد، میلیون ها دلار را به هدف ریشه کن کردن این مشکل هزینه کردند. اما با وجود آن با گذشت هر روز ما شاهد افزایش کشت مواد مخدر و رشد سرسام آور هزینه های اجتماعی و سیاسی آن می باشیم.

افزایش کشت و قاچاق مواد مخدر و پیامدهای سیاسی، اجتماعی و اقتصادی آن یکی از جدی ترین نگرانی ها پس از ۲۰۱۴ به حساب می آید. اگر همین امروز این مسئله جدی گرفته نشود، امکان تکرار داستان تلخ جنایات کارتلهای مواد مخدر در آمریکای لاتین، در افغانستان نیز وجود دارد.

 

تداوم کسری بودجه دولت

۹۰ درصد از بودجه ملی افغانستان از منابع خارجی تامین می شود و دولت پس از گذشت یک دهه تنها می تواند ۶۵ درصد از بودجه عادی را از منابع داخلی برآورده کند.

بدون هیچ تردیدی پس از ۲۰۱۴ کسری بودجه دولت هم چنان ادامه خواهد یافت. حتی امکان افزایش کسری بودجه نیز وجود دارد، چون پس از خروج نیروهای نظامی خارجی، مصارف دولت در عرصه های چون امنیت، آموزش و پرورش، بهداشت و پروژه های توسعه ای هم افزایش می یابند.

 

کاهش ارزش پول افغانی و افزایش قیمت ها

چشم انداز اقتصادی افغانستان به شدت وابسته به تغییرات قیمت ها به خصوص قیمت مواد غذایی و مواد سوخت است. افزایش قمیت ها یکی از دلایل مهم برای گسترش فقر و آسیب پذیری اقشار کم درآمد به حساب می آید.

با خروج نیروهای خارجی ما شاهد کاهش ارزش پول افغانی در مقابل ارز خارجی خواهیم بود. زیرا در حال حاضر این حمایت های مالی حامیان بین المللی افغانستان است که توانسته ثبات ارزش پول افغانی را حفظ کند.

موافقتنامه استراتژیک و کاهش نگرانی ها

تمامی مسائلی که در بالا مطرح شد، حکایت گر خبرهای بد در مورد اقتصاد افغانستان پس از خروج نیروهای خارجی بود. اما خبر خوبی که نمی توان آنرا نادیده گرفت، امضای موافقنامه استراتژیک افغانستان با آمریکاست که به صورت نسبی می تواند از شدت رکود اقتصادی افغانستان بکاهد.

این موافقنامه یک دست آورد مهم برای افغانستان به حساب می آید اما به دلیل حکومتداری ضعیف در کشور، تمامی آن نگرانی هایی که نسبت به آینده اقتصادی افغانستان وجود دارد، کماکان به جای خود باقی خواهند ماند.

افغانستان دارای توانایی های بالقوه اقتصادی است که در صورت وجود یک مدیریت سالم و حکومتداری خوب، استفاده از آنها می تواند آرزوهای مردم این کشور را برای رسیدن به توسعه به واقعیت بدل کند.

هرچند به این زودی ها امیدی برای بهبود امنیت و حکومت داری سالم وجود ندارد، اما باید منتظر ماند و دید که پس از انتخابات ریاست جمهوری که همزمان با خروج نیروهای خارجی از افغانستان برگزار می شود، چه نیروهایی به قدرت می رسند و چقدر به ساختن افغانستان متعهد هستند.

به جود آمدن یک دولت مقتدر و سالم به سادگی می تواند تهدیدهای اقتصادی را در حد قابل ملاحظه ای کاهش دهد.

 

نویسنده: دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشگاه بوخوم آلمان | بازنشر


:: موضوعات مرتبط: اخبار اقتصادی , ,



بازدید : 608
نویسنده : شاروم فرهنگ

دیکشنری تصویری مک میلان

این کتاب یک دیکشنری کوچک بصری است که با تصاویر رنگی و توضیحاتی مختصر ولی به شکلی کاملاً ساده و قابل فهم به برسی موضوعاتی از قبیل منظومه شمسی ، خورشید ، ماه ، کهکشان ها ، خورشید گرفتگی و ماه گرفتگی ، رادیوتلسکوپ ها ، ستاره های دنباله دار ، نیمکره شمالی و جنوبی ، تلسکوپ هابل و... پرداخته است.

 

تعداد صفحات : 16

حجم فایل : 11 مگابایت

زبان : انگلیسی

لینک دانلود : به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید ...

منبع :www.noojum.com


:: موضوعات مرتبط: نجوم , ,



بازدید : 753
نویسنده : شاروم فرهنگ

در این قسمت آیاتی از قرآن که مرتبط با آسمان و ستاره شناسی هستند درج گردیده است.امید است با یاری وهمت خوانندگان عزیز روز به روز بر محتوای آن بیافزاییم.در صورتیکه مطالب مکمل یا تصحیح کننده مطالب کنونی در اختیار دارید با ما در میان بگذارید تا به نام خودتان  در سایت در دسترس عاشقان قرآن و معرفت  قرار دهیم.

 «وَالشَّمس تَجری لِمُستَقَر لَها ذلِکَ تَقدیر العَزیز العَلیم»

وخورشید (نیز برای آنها آیتی است) که پیوسته به سوی قرارگاهش در حرکت است. این تقدیر خداوند قادرو داناست.

این آیه بوضوح حرکت خورشید را بطور مستمر بیان می‌کند اما در اینکه منظور از این حرکت چیست، مفسّران بحثهای فراوان دارند.

 

برای مطالعه کامل مقاله به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید ...


:: موضوعات مرتبط: نجوم , ,



بازدید : 1843
نویسنده : شاروم فرهنگ

 

این سیستم معاملاتی  بسیار ساده است ، اما به واقع می تواند سودهای خوبی را برای معامله‌گر به ارمغان بیاورد

برای مشاهده توضیحات به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید .


:: موضوعات مرتبط: سیستم معاملاتی , مبتنی بر نمودار شمعی , ,



بازدید : 601
نویسنده : شاروم فرهنگ

سمینار آنلاین

موضوع : بحث در رابطه با بازار و بروکر ها

محل برگزاری PCM آنلاین

سخنران : مصطفی دریس زاده

فرمت ویدئوwmv

حجم فایل : 26 مگابابت

فرمت فایل : ZIP

لینک دانلود : به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید



:: موضوعات مرتبط: نکات , ,



بازدید : 2083
نویسنده : شاروم فرهنگ

Astrology for Gann Traders - Intermediate Level (2010)
XVID | English | 800x600 | 4AVI + 1WMV| 10 fps 653 kbps | MP3 320 kbps | 1.07 GB

 

در این پکیج به بررسی ویژگی های بینش برنامه های نجومی گن اشاره شده است

لیست دروس را می توانید در زیر مشاهده کنید و برای دانلود کورس آموزشی به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید.


Lesson 1 W.D. Gann's Time and Seasons
What you will discover.
On page 78 in TTTA Gann wrote about Time, Time factors and vibration within minor time cycles. Learn what they mean and how to apply them.
Why Gann used the 24 hour clock and the Four seasons?
Revealed in detail is the basis of Gann's Seasonal Dates and Mid-seasons which means you can easily project dates into the future.
Be introduced to the Magic 90 degree dial and how to see Gann's 8th Harmonic working easily.
How to apply the Gann emblem from a major high or low and project these cycles into the future on the indices and commodities.
You'll learn a specific sensitive axis that is very active in the S&P 500.

Lesson Two Declination - The Hidden Dimension
Gann had a Graphic Ephemeris called the Path of Planets, configured a certain way to incorporate planetary longitude and declinaion simultaneously.
Learn why Declination is called the Hidden Dimension.
Gann stressed the importance of the Seasons and Seasonal changes- learn why understanding planetary seasons can help you time significant turns in the markets.
Pythagoras taught that every force in the universe has a balancing counter-force.
Therefore, each degree of the zodiac has a counter degree mirroring its distance from the solstice axis.
Learn about the ancient principals of Antisica and Longitude equivalents hidden in Gann's workings.
Also, George Bayer had a 5 fold horoscope showing these mirror points.

Lessons Three and Four (double lesson) Astro Stock Analysis
ASTRO STOCK ANALYSIS W.D.Gann
1. Cycles of Expansion versus cycles of Contraction
2. Long Term cycles and Harmonics
3. Natal Chart Analysis
4. Finding sensitive degrees and what to do with them.
5. Detailed analysis on NYSE and Australian SPI
6. Transits and statistics for 2010 and what to expect.
Intermediate Lessons 5&6 (double lesson) LUNAR VIBRATIONS
Harmonic Moon Cycles in the Stock Market Lunar Vibrations
It has been said the towards the end of his life, Gann was only using the MOON to trade the Markets.
Did he leave us any clues? Of course he did !


:: موضوعات مرتبط: کورس های آموزشی en , ویلیام دلبرت گن , ویلیام دلبرت گن , ستاره شناسی(Astrology) , ,



Dynamic Trader Workshop
نوشته شده در
بازدید : 974
نویسنده : شاروم فرهنگ

Dynamic Trader Workshop | 2.5 GB


I spent over eight months and almost $30,000 producing this E-Learning workshop. This is not an amateur Power-Point recording but an advanced learning experience incorporating the latest in multimedia and accelerated learning techniques.
* A true multimedia learning experience
* Video instruction by Robert Miner
* Bar by bar “what do you do now” live screen recordings
* Audio / visual instruction for every key point
* Comprehensive support material. No note taking necessary.
* Quizzes for each section to test your comprehension of the material
* Incorporates the latest in accelerated learning technologie
* Six CDs. Over 40 hours of workshop learning experience.
* Absolutely no other trading course of any kind, for any price provides this comprehensive and practical trading education, guaranteed!
* A far better and more comprehensive learning experience than possible from any live workshop.
We use futures, Forex, stock and ETF examples of every time frame throughout the course. No matter what market or what time frame you trade, you will learn a comprehensive and practical trade plan that you can apply to any market and any time frame.
Why Traders Don’t Reach Their Potential
In the 20 years I’ve been teaching traders, I have learned two consistent reasons traders do not reach their potential for consistent profits.
First, they fail to get a complete trading education. Many traders spend years trying this and that technique but never take the time to get a complete trading education about each critical component of a trade plan and how to put it to practical use to make real-time decisions, day in and day out.
In this workshop, you will be taken step-by-step through our unique trading approach including Dynamic Fib Price Target system, simple pattern analysis, multiple time frame momentum strategies, multiple unit trade strategies and more. Then you will learn how to develop a complete trade plan including entry, initial stop-loss, profit targets, multiple unit trading and more. You will learn how to make objective trade decisions day in and day out. The second reason traders don’t reach their potential for successful trading is the lack of a trading plan. By the end of this course, you will have experienced a specific, objective trade plan and how to apply it bar-by-bar for any active market.

 

 


:: موضوعات مرتبط: کورس های آموزشی en , الیوت , ,



بازدید : 1321
نویسنده : شاروم فرهنگ

عنوان اصلی : Chart Reading for Professional Traders

نویسنده : Michael S.Jenkins

زبان : انگیسی

فایل ضمیمه : ندارد

فرمت : RAR

نوع نگارش : اسکن شده

حجم فایل : 26,447 KB

لینک دانلود : به ادامه مطلب بروید 


:: موضوعات مرتبط: ویلیام دلبرت گن , کتاب های گن , ,
:: برچسب‌ها: Chart Reading for Professional Traders+Michael S , Jenkins ,