پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 581
نویسنده : شاروم فرهنگ

کمپاني «کروگر» يک خرده فروشي سوپرمارکت زنجيره‌اي در آمريكا است که توسط برنارد کروگر در سال 1883 در «سينسيناتي» اوهايو، بنا شده است.

,,,


:: موضوعات مرتبط: موفقیت , ,



بازدید : 493
نویسنده : شاروم فرهنگ

نکات کلیدی در مدیریت زمان

هرگز یک قانون را نشکنید!!


:: موضوعات مرتبط: موفقیت , ,



بازدید : 549
نویسنده : شاروم فرهنگ

در سال 1863 نوشابه‌اي توليد شد که استفاده از برگ‌هاي کوکا را براي مصارف دارويي باب کرد. اين نوشيدني «ون مارياني» نام داشت.


برای مطالعه کامل متن به ادامه مطلب بروید ...


:: موضوعات مرتبط: موفقیت , ,



ویزا کارت
نوشته شده در
بازدید : 599
نویسنده : شاروم فرهنگ


مستر کارت و ویزا کارت پدیده ای نو و همه گیر در عرصه مبادلات بین‌المللی و تجاری می باشد، به دلیل در دسترس بودن اینترنت و مالیاتهای فوق العاده کم نسبت به حواله‌های بانکی اکثر شرکتها و بعلاوه اشخاص می توانند مبادلات مالی خود را از طریق اینترنت انجام داده و واسطه‌های تجاری را که در کشورها و میادین تجاری اقامت داشته اند از پیش پا برداشته و به صورت مستقیم با کمپانیهای معتبر همکاری کنند،

به علاوه یکی دیگر از مشکلات، حمل پول و بحث امنیت انتقال وجوه می‌باشد که با کارتهای اعتباری این مشکل از پیش پا برداشته شده و نگرانی افراد را تهدید نمی کند چرا که حتی اگر کارتی سرقت شود به دلیل pin کد اختصاصی که فقط و فقط دارنده کارت به آن دسترسی دارد تخلیه مالی امکان پذیر نمی باشد.

مسترکارت و ویزا کارت دو نوع از کارتهای اعتباری معتبر جهان می باشند که با داشتن بیش از ۱۴۰ شعبه نمایندگی در کشورها و همینطور با دارا بودن ۳٬۰۰۰٬۰۰۰ دستگاه پایانه ATM , P.O.S در رتبه اول مبادلات مالی قرار دارند.

از دیگر مزایای مستر کارت، ویزا کارت نیز می توان به کارمزدهای ناچیز، دریافت صورت حساب روزانه و رایگان، نقد کردن وجوه از دستگاههای خود پرداز (ATM)، خرید از تمامی فروشگاههای بین‌المللی، خرید از تمامی فروشگاههای اینترنتی، تبادل مالی با شرکتهای بین‌المللی، انتقال پول از شعب ارزی کشور - بانکهای اینترنتی -صرافی‌ها - افرادی که مبادلات در این مورد را انجام می دهند .

 



:: موضوعات مرتبط: اقتصاد , بانک و بانکداری , ,