پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 744
نویسنده : شاروم فرهنگ

هر که هستید و هر کجا زندگی می کنید، آرامش را به زندگی خویش دعوت کنید و آن را در ذهن خود جایگزین سازید.اگر کلام و رفتار شما قرین آرامش باشد، بدون شک این ویژگی به دنیای اطراف شما نیزسرایت خواهد کرد. به خاطر داشته باشید برای رسیدن به این وضعیت، لازم است برخی قابلیت های و یژه را در خود پرورش دهید و شرایط خاصی را در زندگی خویش ایجاد نمایید. رعایت نکات که در ادامه مطلب می توانید آن را مطالعه بفرمایید مقدماتی است که به شما کمک می کند در این مسیر گام بردارید. . . به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید . . .


:: موضوعات مرتبط: روانشناسی , ,



بازدید : 659
نویسنده : شاروم فرهنگ

 

آفرینش ایده های نو و طرح افکار نوین، محصول کارکردهای شناختی و عصبی فردی است. میزان تکامل یافتگی نیمکره های مغز و سامانه عصبی در هر فرد عاملی تعیین کننده در سطح و میزان ادراک و شناخت محیط و پردازش ذهنی دریافت های حسی است. هر ایده یا اندیشه نوینی بر اثر پردازش ذهنی و یافتن ارتباط ها و تمایزهای موجود و بالقوه میان عناصر طبیعی حاصل می شود. فرآیند پردازش ذهنی متاثر از عوامل طبیعی سامانه عصبی و آموخته ها و مهارت های فردی است. بر این اساس در بحث پیرامون ایده پردازی با دو جنبه زیست شناسی سامانه عصبی و ظرفیت های آموزش انسانی رو به رو هستیم.

برای مطالعه متن کامل مقاله به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید . . .



:: موضوعات مرتبط: روانشناسی , ,



بازدید : 874
نویسنده : شاروم فرهنگ

اهميت به سهام طلايي و مديريتي پرهيز از تمركز بر سهام يك شركت خاص و از همه مهم‌تر تشخيص درست زمان خريد و فروش از جمله نكات كليدي و رموز موفقيت اين سرمايه‌گذار شناخته شده است. بخشي از ادامه زندگي‌نامه وي كه در كتاب 23 اصل موفقيت وارن بافت منتشر شده را در ادامه مطلب مي‌خوانيد.

 


 


:: موضوعات مرتبط: روانشناسی , ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد