پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 683
نویسنده : شاروم فرهنگ


نام کتاب : آشنایی مقدماتی  با بورس اوراق بهادار ایران - جلد اول

فرمت : PDF

زبان نوشتاری : پارسی

تعداد صفحات : 55 صفحه

سال نگارش : 1389

نویسنده : شاروم فرهنگ (گرد آورنده ) 

لینک دانلود : به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید ...


:: موضوعات مرتبط: نبوغ مالی , بورس , ,



انواع بیمه‌نامه‌ها
نوشته شده در
بازدید : 559
نویسنده : شاروم فرهنگ



بیمه
نوشته شده در
بازدید : 867
نویسنده : شاروم فرهنگ


 

تاریخچه بیمه

 

بيمه هاي غيرزندگي ، پيشينه بلند مدتي دارند. نوعي از بيمه هاي دريايي حدود ۳۰۰۰ سال قبل مورد استفاده قرار گرفت . بيمه هاي زندگي نيز سابقه زيادي دارند.اين نوع بيمه ها نخستين بار هنگامي پديد آمد كه سربازان رومي قسمتي از دستمزدخود را در صندوقي جمع آوري كردند تا چنانچه در جنگ كشته شدند، آن پول به خانواده هايشان پرداخت شود.

 

 


:: موضوعات مرتبط: نبوغ مالی , بیمه , ,
:: برچسب‌ها: تعریف بیمه , تاریخچه بیمه , بيمه در دنياي امروز , بیمه چیست؟ , ●بیمه‌ٔ امروزی , آیا همه به بیمه نیاز دارند؟ , ديگر اصول بيمه ,



بیمه معلمان
نوشته شده در
بازدید : 868
نویسنده : شاروم فرهنگ

یکی از گروههای بزرگ اجتماعی که همواره مورد توجه دولتمردان و سیاستمداران قرار می گیرند گروه های شاغل در موسسات غیر انتفاعی و خدماتی از جمله شاغلین در سازمانهای آموزشی، تحقیقاتی، درمانی و کشاورزان هستند که مجموعاٌ در زمره حقوق بگیرانی محسوب می شوند که در سطح درآمدی متوسط قرار داشته و بخشی از در آمد خود را با سرمایه گذاری در ابزارهای مالی پس انداز می نمایند. بر این اساس علاوه بر دولتمردان و سیاستمداران شرکتهای خدماتی و تولیدی همواره این گروه ها را بعنوان بازار هدف فروش محصولات خود در نظر داشته اند. شرکتهای بیمه از این قاعده مستثنا نبوده و سعی می نمایند با فراهم نمودن محصولات بیمه ای مورد نیاز این گروه دامنه فعالیت خود را افزایش دهند.



:: موضوعات مرتبط: نبوغ مالی , بیمه , ,
:: برچسب‌ها: بیمه معلمان ,



صفحه قبل 1 2 صفحه بعد